Serveis i eines d’Oficina Virtual

El principal objectiu d’aquesta categoria és implantar a la teva empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els seus treballadors.

[image_with_animation image_url=”12018″ alignment=”” animation=”Fade In” hover_animation=”none” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default” img_link=”https://www.flytech.es/kit-digital”]

Funcionalitats i serveis

  • Col·laboració en equips de treball: tindràs assistència per part del proveïdor en el procés creatiu d’ideació o gestió d’equips per a la gestió col·laborativa de projectes, compartir recursos i/o coneixements, dotar d’eines per a la interacció dels equips en els processos d’ideació o resolució de problemes, així com la configuració i personalització de fluxos de treball, tasques, etc.
  • Emmagatzemar i compartir arxius: disposaràs d’1TB d’emmagatzematge.
  • Compatibilitat amb dispositius mòbils: La teva solució serà compatible amb dispositius mòbils.
  • Calendari i agenda: et permetrà organitzar un calendari i les teves tasques previstes.

Percentatges d’execució associats a les fases

  • Primera: 70 %
  • Segona: 30 %

Import màxim de l’ajuda

  • 0 < 3 treballadors: 250 €/usuari (fins a 2 usuaris)
  • 3 < 9 treballadors: 250 €/usuari (fins a 9 usuaris)
  • 10 < 50 treballadors: 250 €/usuari (fins a 48 usuaris)

 

Solucions ServiFlytech compatibles amb l’ajuda:

Sol·licita més informació i pressupost aquí.